هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : تینا

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش تور کیش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

از هتل های خوب 5 ستاره و تاپ کوش آداسی می توان به هتل آداکوله اشاره کرد که دارای امکاناتی لوکس و مجهز است. از امکانات این هتل می توان به لابی، مجموعه آبی و ورزشی، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ، مینی بار، پارکینگ، خشکشویی، تور کیش سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، تنیس، تیم انیمیشن، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. همچنین اتاق ها نیز دارای وای فای، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام، ویویی زیبا از اتاق ها و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقامتی خوب و راحت در هتل آداکوله داشته باشند.

 

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی


هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی

این هتل در شهر آرام و ترک نشین Selcuk ترکیه و در کنار شهر باستانی Ephesus واقع شده است. مناظر خیره کننده شهر ترکیهو دژ بزرگ تپه Ayasoluk، از هتل قابل دیدن است. این تپه دارای چندین اثر تاریخی مثل مسجد Isa Bey که مربوط به قرن 14 است میباشد. هتل ربتکا بوتیک در کنار شهر باستانی Ephesus است که دارای بیشترین آثار تاریخی مانده از دوره رومیان در شرق مدیترانه می باشد. فضای داخلی هتل دارای طراحی ساده و مبلمان و کفپوش چوبی مناسب و آراسته میباشد. مسافران تور ترکیه می توانند در ایوان بام هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و همزمان از تماشای مناظر خیره کننده لذت ببرند.  این هتل برای مسافران تور کیش دارای امکانات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، کرایه ماشین، خدمات تورها، خدمات تهیه بلیط، رستوران، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تهویه، بار و منطقه بدون سیگار میباشد.

 

 

هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 

هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی


هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی که در ساحل پین و دریای اژه واقع شده است، هتل پین بای ریزورت است که دارای ساحل و دریای اختصاصی و همچنین مجموعه ورزشی و آبی مجهز می باشد. از ویژگی های این هتل می توان به اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، خدمات 24 ساعته برای اتاق ها، پارکینگ رایگان، انواع استخر های سرپوشیده باز،انواع رستوران ها با سفارش ازاد و غذاهای بین المللی و ترکی و همچنین کاف های لوکس اشاره نمود.

اتاق های این هتل بسیار مجهز و امکاناتی لوکس دارد و همچنین دارای تراس های زیبا و رو به دریا دارد که بسیار آرامشش بخش است. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در این هتل اقامتی راحت و خوبی داشته باشند.

 

 

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

 

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: